Τα συναισθήματα είναι παρόντα σε μια σχολική τάξη. Άλλοτε φανερώνονται και άλλοτε παραμένουν καλά κρυμμένα , επηρεάζοντας την μαθησιακή διαδικασία , διαμορφώνοντας το κλίμα στην τάξη και στο ευρύτερο σχολικό περιβάλλον. Το σχολείο μας δίνει μεγάλη προσοχή τόσο στην ανάπτυξη του γνωστικού όσο και του συναισθηματικού τομέα. Στην Β’ τάξη μέσα από διάφορες δράσεις ανακαλύπτουμε και φανερώνουμε τα συναισθήματά μας, τα οποία συμβάλλουν καθοριστικά σε διάφορες γνωστικές λειτουργίες μας, όπως αντίληψη, μάθηση, μνήμη, προσοχή και καθορίζουν την αίσθηση του εαυτού μας και την διαπροσωπική επικοινωνία μας.
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ :
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ :
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ-ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (Η ΤΙΓΡΗ ΤΗΣ ΕΜΙΛΥ)
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: (Ο ΔΡΑΚΟΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΤΡΑΝ , ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,ΘΥΜΩΜΕΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ,Η ΤΙΓΡΗ ΤΗΣ ΕΜΙΛΥ)
ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΟΛΗ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ :(ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΚΑΙ …..ΤΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ
ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΡΤΕΣ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (Η ΤΙΓΡΗ ΤΗΣ ΕΜΙΛΥ)
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: (Ο ΔΡΑΚΟΣ ΠΟΥ ΦΟΒΟΤΡΑΝ , ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ,ΘΥΜΩΜΕΝΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ,Η ΤΙΓΡΗ ΤΗΣ ΕΜΙΛΥ)
ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΟΒΟΛΗ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ :(ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ,ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ) ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΚΑΙ …..ΤΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου