"Η γνήσια παιδεία αντιμάχεται την ισχυρή μας τάση να θεωρούμε ότι αυτό που είναι διαφορετικό από μας είναι κατώτερο" (Paulo Freire, παιδαγωγός - φιλόσοφος, "Δέκα επιστολές προς εκείνους που τολμούν να διδάξουν").

3 Μαρτίου 2011

Ομιλία για την παιδική βία και επιθετικότητα

Μια νέα πρωτοβουλία ανέλαβε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας εγκαινιάζοντας έναν κύκλο συναντήσεων με σκοπό την επιμόρφωση των γονέων. Την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011 στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου του Δημαρχείου η ψυχολόγος Χρυσή Καριώτογλου πραγματοποίησε ομιλία με θέμα "Βία και επιθετικότητα". Παρευρέθηκαν πολλοί γονείς και εκπαιδευτικοί ενώ έγινε λόγος για τις αιτίες της παιδικής επιθετικότητας και τα αυξανόμενα ποσοστά σχολικής βίας. Εκτέθηκαν απόψεις σχετικά με την αντιμετώπιση των φαινομένων στα πλαίσια του οικογενειακού και του σχολικού περιβάλλοντος, εκφράστηκαν απορίες και βγήκαν χρήσιμα συμπεράσματα.
Για τη νέα συνάντηση (θέμα, τόπος, κλπ) θα ενημερωθείτε από αυτό εδώ το ιστολόγιο αμέσως μόλις καθοριστεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιμόρφωση γονέων και εκπαιδευτικών αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της σχολικής ζωής και η παιδαγωγική της αξιοποίηση προβάλλει ως επιτακτική ανάγκη στα πλαίσια της επιροής των κοινωνικών φαινομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Διαβάστε σχετικά:
http://www.babyspace.gr/Article/child-violence/344-2680.html

http://www.pesalevri.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1999:2010-12-25-09-02-56&catid=2:2008-12-19-15-03-20&Itemid=5

http://www.nb.org/%CE%95%CE%9A%CE%94%CE%9F%CE%A3%CE%95%CE%99%CE%A3/%CE%9F%CE%9C%CE%91%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%97_%CE%92%CE%99%CE%91_%CE%9A%CE%91%CE%99_%CE%95%CE%A0%CE%99%CE%98%CE%95%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91_%CE%A3%CE%A4%CE%91_%CE%A3%CE%A7%CE%9F%CE%9B%CE%95%CE%99%CE%91/

http://www.specialeducation.gr/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=154

http://www.ekpaideyo.gr/index.php/2010-04-14-18-11-51/2487-2011-02-15-08-46-02

http://e-psychology.gr/children-teens-family/247----

http://hamomilaki.blogspot.com/2007/11/blog-post_14.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: