"Η γνήσια παιδεία αντιμάχεται την ισχυρή μας τάση να θεωρούμε ότι αυτό που είναι διαφορετικό από μας είναι κατώτερο" (Paulo Freire, παιδαγωγός - φιλόσοφος)

15 Δεκεμβρίου 2014

11 Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού


Η ΣΤ’ τάξη του δημοτικού σχολείου Αστακού γράφει τη ΧΑΡΤΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

1.Δικαιούμαι να έρθω στη ζωή.
2.Δικαιούμαι να υπάρξω.
3.Δικαιούμαι να μεγαλώσω και να ζήσω σε ένα κόσμο χωρίς βία και φτώχεια.
4…………..να ζω  ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής, να έχω φαγητό ,ρούχα και ασφαλές σπίτι.
5…………να έχω σωματική ,ψυχική και κοινωνική ανάπτυξη.
6………να εκφράζω ελεύθερα την άποψη μου, σεβόμενος τα δικαιώματα των άλλων.
7……..να μαθαίνω τι συμβαίνει γύρω μας.
8…………να πηγαίνω σχολείο και να έχω ίσες ευκαιρίες σε αυτά.
9……….να αναπτύσσω με την κατάλληλη εκπ/ση τις ικανότητες και την προσωπικότητα μου και να μαθαίνω να σέβομαι τα ανθρώπινα δικαιώματα, τους διαφορετικούς πολιτισμούς και το φυσικό περιβάλλον.
10……..να ξεκουράζομαι ,να έχω ελεύθερο χρόνο ,να παίζω ,να ψυχαγωγούμαι και να ασχολούμαι με πράγματα που με ενδιαφέρουν.
11…….να περνώ αρκετό χρόνο με τους γονείς μου.
12……….να ζήσω με αθωότητα και ανεμελιά τα παιδικά μου χρόνια.
13…….να ζήσω σε μια κοινωνία που προστατεύει τα προσωπικά μου δεδομένα.
14Δικαιούμαι έναν κόσμο ανθρώπινο, δίκαιο και ειρηνικό, έναν κόσμο στον οποίο θα μεγαλώσω αύριο τα παιδιά μου.

Οι μαθητές γράφουν τα συνθήματά τους για τα δικαιώματά τους :


Παρουσιάζουν τα δικαιώματά τους με μια ........
 ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΑ:Τα παιδιά δεν είναι μικρογραφίες ανθρώπων με μικρότερα ανθρώπινα δικαιώματα

Δεν υπάρχουν σχόλια: